Fijne en goede behandeling
Sita
-
ongeveer 17 uur geleden
Altijd zeer tevreden!!
Rosalie
-
1 dag geleden
Heel vriendelijk en tevreden!
Sara
-
29 dagen geleden
Heel gezellig en kundig
Geziena
-
ongeveer een maand geleden
Had ik eerder moeten doen !!!
Freddy
-
ongeveer 2 maanden geleden
Femke
-
ongeveer 2 maanden geleden
Fijne pedicure, mooie praktijk, leuke dame!
Debby
-
ongeveer 2 maanden geleden
Lief en betrokken, voel me op mijn gemak.
Hinny
-
3 maanden geleden
Prettige sfeer en super goed geholpen!
Jasper
-
3 maanden geleden
Gezellige en kundige dame! Stelt je meteen op je gemak en werkt snel en efficiënt, m’n voetjes zien er goed en verzorgd uit, blij mee!
Sandra
-
3 maanden geleden