5.0
gebaseerd op 536 reviews

Fijne en goede behandeling

Sita - ongeveer 17 uur geleden

Altijd zeer tevreden!!

Rosalie - 1 dag geleden

Heel vriendelijk en tevreden!

Sara - 29 dagen geleden

Heel gezellig en kundig

Geziena - ongeveer een maand geleden

Had ik eerder moeten doen !!!

Freddy - ongeveer 2 maanden geleden
Femke - ongeveer 2 maanden geleden

Fijne pedicure, mooie praktijk, leuke dame!

Debby - ongeveer 2 maanden geleden

Lief en betrokken, voel me op mijn gemak.

Hinny - 3 maanden geleden

Prettige sfeer en super goed geholpen!

Jasper - 3 maanden geleden

Gezellige en kundige dame! Stelt je meteen op je gemak en werkt snel en efficiënt, m’n voetjes zien er goed en verzorgd uit, blij mee!

Sandra - 3 maanden geleden