5.0
gebaseerd op 536 reviews

Fijne behandeling!

Sita - ongeveer een jaar geleden
Kelly - ongeveer een jaar geleden
Harry - ongeveer een jaar geleden
Siska - ongeveer een jaar geleden
Monique - ongeveer een jaar geleden

Keurig op tijd
Goede behandeling in een prettige sfeer

Jan - ongeveer een jaar geleden
Danel - ongeveer een jaar geleden

Gewoon helemaal top 👍Heel aardige mevrouw en heel erg kundig mooie salon en locatie,alles klopt.Heb gelijk weer een afspraak gemaakt.

Klaasje - ongeveer een jaar geleden

Prima

Henk - ongeveer een jaar geleden
Dorothy - ongeveer een jaar geleden