Dit was mijn eerste bezoek maar het is vast niet het laatste. Ik voelde me meteen op m'n gemak, aan alles kon ik merken dat mijn voeten in deskundige handen waren. Prettige communicatie en goede adviezen. Mooie praktijk met professionele en moderne apparatuur waar zeer hygiënisch gewerkt wordt. De tarieven zijn beslist concurrerend te noemen.
Henk
-
11 maanden geleden
Professionele behandeling, aardig en mooie praktijk
Tiemen
-
11 maanden geleden
Anneke
-
11 maanden geleden
Monique
-
11 maanden geleden
Fleur
-
11 maanden geleden
Zoals altijd : professioneel,ontzettend cliënt vriendelijk,aanrader.
Elena
-
12 maanden geleden
Henny
-
ongeveer een jaar geleden
Harry
-
ongeveer een jaar geleden
Weer prima als altijd.
Harrie
-
ongeveer een jaar geleden
Plezierig en professioneel
Elly
-
ongeveer een jaar geleden