Jeannet
-
9 maanden geleden
Monique
-
9 maanden geleden
Uitstekende pedicure, kan niet anders zeggen. Ik ben weer net zo tevreden als de vorige keer.
Henk
-
9 maanden geleden
Mijn podoloog adviseerde Hilde als pedicure. En terecht! Vakkundig en vriendelijk.
Tiemen
-
10 maanden geleden
1e afspraak is prima bevallen, direct vervolgafspraak gemaakt.
Jack
-
10 maanden geleden
Elke keer weer een klein uurtje van professionele verzorging, ontspanning en gezelligheid.
Hans
-
10 maanden geleden
Ik heb het als erg prettig ervaren, zeer kundig en heel spontaan
Jeannet
-
10 maanden geleden
Vakkundig en vriendelijk geholpen.
Henny
-
10 maanden geleden
Anneke
-
10 maanden geleden
Deskundig en gaf handige tips
Jordan
-
10 maanden geleden