5.0
gebaseerd op 537 reviews
Jeannet - 9 maanden geleden
Monique - 9 maanden geleden

Uitstekende pedicure, kan niet anders zeggen. Ik ben weer net zo tevreden als de vorige keer.

Henk - 9 maanden geleden

Mijn podoloog adviseerde Hilde als pedicure. En terecht! Vakkundig en vriendelijk.

Tiemen - 10 maanden geleden

1e afspraak is prima bevallen, direct vervolgafspraak gemaakt.

Jack - 10 maanden geleden

Elke keer weer een klein uurtje van professionele verzorging, ontspanning en gezelligheid.

Hans - 10 maanden geleden

Ik heb het als erg prettig ervaren, zeer kundig en heel spontaan

Jeannet - 10 maanden geleden

Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Henny - 10 maanden geleden
Anneke - 10 maanden geleden

Deskundig en gaf handige tips

Jordan - 10 maanden geleden