5.0
gebaseerd op 537 reviews

Goede behandeling en fijne sfeer!

Lilian - 5 maanden geleden
Monique - 5 maanden geleden

Lekker weer !!!

Piet jan - 6 maanden geleden
Hans - 6 maanden geleden
Monique - 7 maanden geleden

Altijd prettig en een goede behandeling. Ben heel tevreden.

Hinke - 7 maanden geleden
Piet jan - 7 maanden geleden

Wederom een fantastische behandeling. Ik huppelde zowat naar huis op mijn blije voeten!
Hulde voor Hilde!

Elena - 7 maanden geleden
Jeannet - 7 maanden geleden

Heel goed super snel geholpen en heel goed gegaan zijn nu 3 uur later en geen last meer gehad van likdoorn

Jan - 7 maanden geleden