5.0
gebaseerd op 534 reviews
Monique - 8 maanden geleden
Rosalie - 8 maanden geleden

Veel aandacht voor je voeten, fijne behandeling en goeie adviezen.

Adri - 8 maanden geleden

Zo heerlijk ontspannen je voeten mooi laten maken!

Koert - 9 maanden geleden
Aktje - 9 maanden geleden

Ik vind het fantastische behandeling,mijn voeten zijn heel gelukkig mee.

Elena - 9 maanden geleden
Ger - 9 maanden geleden
Jeannet - 9 maanden geleden
Monique - 9 maanden geleden

Uitstekende pedicure, kan niet anders zeggen. Ik ben weer net zo tevreden als de vorige keer.

Henk - 9 maanden geleden