Monique
-
8 maanden geleden
Rosalie
-
8 maanden geleden
Veel aandacht voor je voeten, fijne behandeling en goeie adviezen.
Adri
-
8 maanden geleden
Zo heerlijk ontspannen je voeten mooi laten maken!
Koert
-
9 maanden geleden
Aktje
-
9 maanden geleden
Ik vind het fantastische behandeling,mijn voeten zijn heel gelukkig mee.
Elena
-
9 maanden geleden
Ger
-
9 maanden geleden
Jeannet
-
9 maanden geleden
Monique
-
9 maanden geleden
Uitstekende pedicure, kan niet anders zeggen. Ik ben weer net zo tevreden als de vorige keer.
Henk
-
9 maanden geleden