5.0
gebaseerd op 537 reviews

Fijne deskundige behandeling.
Hilde is hartelijk, aardig en spontaan.
Voor herhaling vatbaar!

Abby - meer dan 3 jaar geleden

Super tevreden , goede behandeling , goede adviezen, en zelfs een luisterend oor!!
Dikke 10+

Gj - meer dan 3 jaar geleden
Johan - meer dan 3 jaar geleden
Annemick - meer dan 3 jaar geleden

Ik kom graag bij Hilde! Deskundig, persoonlijk en voor mij belangrijk geduldig:)

Alien - meer dan 3 jaar geleden

Gezellig en top verzorgd

Geziena - bijna 4 jaar geleden

Me-time-momentje….”relax”

krista - bijna 4 jaar geleden
Piet jan - bijna 4 jaar geleden
Antonie - bijna 4 jaar geleden
Wouter - bijna 4 jaar geleden