5.0
gebaseerd op 537 reviews
Dora - bijna 4 jaar geleden

Klantvriendelijk en vakmanschap!!!!!

Nel - bijna 4 jaar geleden
Piet jan - bijna 4 jaar geleden

Prettig , goed geholpen. En adviezen over voetverzorging gekregen.

Nelly - bijna 4 jaar geleden
Denise - bijna 4 jaar geleden
Wouter - bijna 4 jaar geleden
Dorothy - bijna 4 jaar geleden

Vriendelijke en belangstellende ontvangst en een prima behandeling.
Tot de volgende keer.

Ger - bijna 4 jaar geleden

Altijd fijn om te komen, ziet er netjes uit en werkt nauwkeurig en hygiënisch.
Daarnaast altijd een gezellig praatje

Rianne - bijna 4 jaar geleden

Zoveel oog/oor voor de cliënt.
Altijd lachen
Altijd positief

Ria - bijna 4 jaar geleden