5.0
gebaseerd op 537 reviews
Wikin - ongeveer 4 jaar geleden

Helemaal tevreden over de behandeling!

Robbie - ongeveer 4 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad. Super netjes de gel lak nagels geworden. Super blij met het resultaat!

Maria - ongeveer 4 jaar geleden

Prima ontvangst, met thee, en een fijne behandeling gehad.

Ankie - ongeveer 4 jaar geleden
Dorothy - ongeveer 4 jaar geleden
Eric - ongeveer 4 jaar geleden
Frank - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer tevreden over de behandeling die ik van Hilde kreeg! Weer mooie zachte voeten! Nieuwe afspraak is weer gemaakt!

Kelly - ongeveer 4 jaar geleden

Deskundig en vriendelijk. Erg blij met het kleurtje!

Marie-Anne - ongeveer 4 jaar geleden

Top behandeling! Kom zeker weer!

Saskia - ongeveer 4 jaar geleden