Zoals altijd, super! Aanrader
cas
-
ongeveer 4 jaar geleden
Persoonlijk, goede verzorging en mooie nagellak
Marie-Anne
-
ongeveer 4 jaar geleden
prima site, duidelijk geen enkel probleem om een afspraak te maken
Aad
-
ongeveer 4 jaar geleden
Prima gesprekjes, heerlijk ontspannen behandeling
Jeroen
-
ongeveer 4 jaar geleden
Goede behandeling weer in een fijne sfeer!
Mirjam
-
ongeveer 4 jaar geleden
Dora
-
ongeveer 4 jaar geleden
Marieke
-
ongeveer 4 jaar geleden
Laura
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super behandeling weer
Piet jan
-
ongeveer 4 jaar geleden
Weer heel goed geholpen, gezellig gekletst. Top! Dank je wel Hilde
Yorieke
-
ongeveer 4 jaar geleden