5.0
gebaseerd op 537 reviews

Zoals altijd, super! Aanrader

cas - ongeveer 4 jaar geleden

Persoonlijk, goede verzorging en mooie nagellak

Marie-Anne - ongeveer 4 jaar geleden

prima site, duidelijk geen enkel probleem om een afspraak te maken

Aad - ongeveer 4 jaar geleden

Prima gesprekjes, heerlijk ontspannen behandeling

Jeroen - ongeveer 4 jaar geleden

Goede behandeling weer in een fijne sfeer!

Mirjam - ongeveer 4 jaar geleden
Dora - ongeveer 4 jaar geleden
Marieke - ongeveer 4 jaar geleden
Laura - ongeveer 4 jaar geleden

Super behandeling weer

Piet jan - ongeveer 4 jaar geleden

Weer heel goed geholpen, gezellig gekletst. Top! Dank je wel Hilde

Yorieke - ongeveer 4 jaar geleden