5.0
gebaseerd op 537 reviews
Han - meer dan 4 jaar geleden

Dit was mijn eerste ervaring met een pedicure behandeling. Ik vond het super en mijn voetjes voelen heerlijk!

Marieke - meer dan 4 jaar geleden

Mijn voeten voelen weer heerlijk verzorgd en zacht aan. Een aanrader!!

Rianne - meer dan 4 jaar geleden

uitstekend ,goede behandeling, fijne afspraken site ,en wat voor mij ook belangrijk is deskundige pedicure prima

Aad - meer dan 4 jaar geleden

prima en kundig!

Maarten - meer dan 4 jaar geleden

Zeer vriendelijk

Jeroen - meer dan 4 jaar geleden
Anouk - meer dan 4 jaar geleden

Prima behandeling

Ellen - meer dan 4 jaar geleden

Rustige, prettige omgeving. Aandacht en gezelligheid. Deskundige pedicure. Aan te bevelen.

Maria - meer dan 4 jaar geleden

Super precies en kundig. Weer mooie verzorgde voeten.

Charlotte - meer dan 4 jaar geleden