5.0
gebaseerd op 537 reviews

Het was de 1e keer in een jaar, dat ik weer bij een pedicure was, het is mij prima bevallen.

truus - ongeveer 4 jaar geleden
Marcel - ongeveer 4 jaar geleden

Uitstekende dienstverlening door Hilde

Antonie - meer dan 4 jaar geleden
Johan - meer dan 4 jaar geleden
Wikin - meer dan 4 jaar geleden

Wat een vriendelijke ontvangst, ik voelde mij meteen op mijn gemak. Een zeer professionele en adequate aanpak van mijn voet probleem. Ik ben zeer tevreden.

Miran - meer dan 4 jaar geleden

Altijd heerlijk om weer met mooie voeten bij Hilde vandaan te komen!

Eva - meer dan 4 jaar geleden

Fijne behandeling, weer erg goed geholpen! Absoluut tevreden.

Mirjam - meer dan 4 jaar geleden
Dorothy - meer dan 4 jaar geleden
Ger - meer dan 4 jaar geleden