5.0
gebaseerd op 537 reviews

Fijne behandeling, mijn voeten zien er weer mooi uit.

Cornelie - ongeveer 4 jaar geleden

Vriendelijke en prettige behandeling en een Uitstekende hygiene

Jeroen - ongeveer 4 jaar geleden

Het was weer een goede behandeling aangevuld met goed advies van Hilde

Antonie - ongeveer 4 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en de gemoedelijke sfeer waarin dit gebeurt.
Dus..... de volgende keer ben ik er weer

Ger - ongeveer 4 jaar geleden
Wikin - ongeveer 4 jaar geleden

prima

Aad - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad en nu weer pijnvrij. Ik ben fan!

Margreet - ongeveer 4 jaar geleden

Ze is heel kundig in haar vak.

Erna - ongeveer 4 jaar geleden

Professioneel, vriendelijk en vakbekwaam. Prima zeg!

zwier - ongeveer 4 jaar geleden

Ik ben heel tevreden met Hilde als mijn pedicure!

Evelyn - ongeveer 4 jaar geleden